Mina konkurrenter...

Jag är ju inte den enda katten som bloggar... därför har jag tänkt att skriva lite om mina konkurrenter.

Blondinkattbella - en riktig businesskatt som numera är brunett... hon är ihop med Storstadskatten. De ler alltid på bild.

Kissy - Katten med ultrablont hår som tror att alla tjejkatter vill vara son henne och att alla pojkkatter vill ligga med henne... men det vill inte jag... men jag är ju i och för sig kastrerad så jag vill inte ligga med någon :)

Kattrin Zytromierskatt - kaxigast i kattvärlden brukar hon kallas, henne vill man inte hamna i en catfight med.

Kittenza - Hon är en kattmodell som gillar att sova länge på morgonen. Hennes läsare gillar inte när hon går ut och målar nosen röd, men jag tycker att det passar henne. Och se bara vad en röd nos gjorde för renen Rudolf!?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0